DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  دانلود بازی شلیک با اسلحه Weaphones WW2: Firearms Sim 1.0.0 در این بازی شما انواع مختلف اسلحه ها را در اختیار دارید که با انتخاب یکی از آنها و قرار دادن تیر در داخل اسلحه بازی را شروع می کنید که شما باید به مکانی که برای شما در نظر گرفته شلیک کنید و امتیازی را بدت آورید این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.


بازی شلیک با اسلحه Weaphones WW2: Firearms Sim اندروید



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی مکعب گمشده Lost Cubes 1.0.8 در این بازی فکری شما باید مکعب های که همانند هم هستند را یاد لمس صفحه گوشی و با کشیدن مکعب ها به شبیه خود انها از بین ببرید تا بتوانید در این بازی مکعب گمشده را پیدا کنید این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید.


بازی مکعب گمشده Lost Cubes مخصوص اندروید



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی اکشن تک تیراندازی آدمکش Sniper & Killer 3D v.1.0.3 که از پرطرفدارترین بازی های آندروید می باشد در این بازی شما با استفاده از سلاحی که در اختیار دارید باید تمام آدم های بدجنس را نابود کنید و امتیازهایی را بدست آورید تا بتوانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید این بازی دارای گرافیک بالایی می باشد که شما عزیزان می توانید این بازی را بروی یستم عامل اندروید خود نصب کنید و ساعت ها خود را سرگرم کنید.


بازی اکشن تیراندازی در تاریکی وخفا Sniper & Killer 3D اندروید



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی نجات حیوانات Pet Rescue Saga 1.0.3 در این بازی هیجان اگیز و فکری شما حیوانات خانگی را می بینید که اسیر شده اند شما با حل پازل ها انها را آزاد می کنید این بازی دارای مراحل متفاوتی می باشد که شما حتما باید برنده شوید تا یتوانید قفل مرحله بعدی را بشکنید و به بازی ادامه دهید این بازی از گیم پلی بالایی برخوردار می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و قابل اجرا بروی سیستم عامل اندروید می باشد.


بازی نجات حیوانات Pet Rescue Saga نسخه اندروید



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی حمله به مزرعه Farm Invasion USA - Premium v.1.2.1 در این بازی استراتژیک شما دارای یک مزرعه ذرت می باشد ولی آدم فضایی ها و مردهای آبی رنگ وجود دارند که علاقه خیلی زیادی بع این ذرت ها دارند وقصد دزدیدن آنها را دارند شما باید با استفاده از تراکتور و سلاح های مختلفی که در اختیار دارید آنها را نابود کنید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و ساعت ها خود را سرگرم کنید.


بازی حمله به مزرعه Farm Invasion USA - Premium اندروید



ادامه مطلب ...

  بازی سه بعدی قدرت شلیک Shoot'n'Scroll 3D - دانلود اندروید : یک گیم سبک جنگی که به صورت کاملا رایگان برای شما اندروید داران عرضه شده تا از این بازی لذت ببرید بازی دارای گیم پلی ساده ای میباشد که در جریان بازی شما هدف هایی به صورت ماموریت داده میشود که شما باید آنها را نابود کنید.


بازی سه بعدی قدرت شلیک Shoot'n'Scroll 3D - دانلود اندروید
 



ادامه مطلب ...

 مسابقات با موتور سیاه Black Bike Race - دانلود ویژه اندروید : اگر شما از دوستداران مینی گیم های کوچیک و فوق العاده سرگرم کننده برای پرکردن اوقات فراغت خود هستید ما بازی رقابت با موتور سیاه را پیشنهاد میکنیم در این بازی شما یک موتور کراس باید چاش های پیش روی خود را پشت سر بگذارید.

مسابقات با موتور سیاه Black Bike Race - دانلود ویژه اندروید




ادامه مطلب ...

  فاینال فانتزی 6 Final Fantasy IV - دانلود بازی فوق العاده اندرویدی که دارای پیشینه ای قوی در کنسول های بازی میباشد ما این بازی جدی را که به تازگی برای به اندروید ترجمه شده را جهت دانلود شما قرار داده ایم. فاینال فانتزی 6 در 6 دسامبر سال 1996 توسط Square برای Super Nintendo Entertainment System عرضه شد. بعد ها این بازی با اندک تغییراتی برای Sony Playstion در 19 مارس 1998 و Gameboy Advanced در 12 اکتبر 2006 و بالاخره در 18 ژانویه 2011 برای کنسول بازی Wii نیز عرضه شد.

در سال 1994 انیمه ای که وقایع همین بازی را دنبال می کرد به نمایش گذاشته شد . اسم این انیمه Final Fantasy : Legend Of Crystals ( افسانه کریستال ها ) بود .
این بازی بخاطر آزادی ای که بازیکن برای تغییرات روی کاراکترها داشت ، مورد تحسین قرار گرفت. که آن را تحت سیستم گسترده ای بنام Job System بدست می آورد . نسخه پلی استیشن این بازی عنوان Greatest Hits را از آن خود کرد . این نسخه بیشتر از 350,000 کپی فروش داشت .
Job System یا سیستم کار که به آن " classes " هم می گویند، سیستمی است که در آن بازیکن می تواند توانایی های مختلفی را بدست آورد فقط مستلزم این می باشد که در طی بازی تکه های کریستال را جمع کند (مشابه چنین چیزی در فاینال فانتزی دیسیدیا هم دیده می شود). جمعا 22 گروه (Class) در این بازی وجود دارد . از جمله گروه هایی که می توان نام برد، Blue Mage , Black Mage , Theif , Mime , Time Mage و ... می باشند.

فاینال فانتزی 6: نجات کودکان Final Fantasy IV - دانلود فوق العاده اندروید



ادامه مطلب ...

  بازی فوق العاده زیبا امپراطوری کوچک تاکن Tiny Token Empires که یک بازی بسیار بسیار زیبا و جذاب می باشد که پس از مدت ها بالاخره نسخه اندروید آن ارائه شده است.

نسخه قبلی بازی Tiny Token Empires  در چندین ورژن برای آیفون ارائه شده بود که حال نسخه 1.0.0 آن برای سیستم عامل اندروید در سایت یک موبایل آماده دانلود است.
با 5 امپراطوری ایران, رم، یونان، مصر، و یا کارتاژ بازی در یکی از سرزمین های دلخواه شما آغاز می شود.یک بازی فکری و طنز گونه استراتژیک با گرافیک قابل قبول که آماده دانلود شده است.
بازی اندروید استراتژی امپراطوری تاکن Tiny Token Empires



ادامه مطلب ...

 جی پی اس اندروید بصورت آفلاین به همراه تمام نقشه های جی پی اس افلاین و جی پی اس آفلاین ماهواره ای که با استفاده از نرم افزار Maverick Pro v2 انجام می پذیرد.

GPS افلاین به بوسیله نرم افزار Maverick Pro v2 موقعیت دقیق شما را مشخص کرده و سرعت و قطبنما و تعیین مسیر حرکت و انتخاب مبدا و مقصد را بصورت دقیق مشخص میکند آن هم بصورت آفلاین.
این مجموعه از  جی پی اس های آفلاین Android بصورت اختصاصی از سایت یک موبایل منتشر شده است که در هیچ سایت فارسی یا انگلیسی دیگر نمی توانید دانلود نمایید.
 
جی پی اس آفلاین اندروید تمام شهرها + جی پی اس ایران +آموزش + نرم افزار Gps Maverick Pro v2
 

 



ادامه مطلب ...

  Plants vs. Zombies - گیاهان در مقابل زامبی بازی افسانه ای است که بعد از محبوبیت در سیستم عامل های دیگر در نهایت به گوشی های آندروید رسید. در بازی با قرار دادن گیاهان در جای مناسب از پیشروی و تجاوز زامبی ها جلو گیری می کنید. خوب نگه داشتن باغ در بهترین حالت دفاعی در برابر انبوهی از زامبی ها و ارواح از وظایف اصلی شما در بازی است. بازی در 50 سطح هیجان انگیز با 26 نوع زامبی اجرا می شود. شما هم اکنون می توانید برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید.


بازی گیاهان در مقابل زامبی Plants vs. Zombies مخصوص آندروید
 



ادامه مطلب ...

  پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars HD - دانلود بازی جالب و زیبای اندروید : بازی پرندگان عصبانی انگری بردز یکی از قویترین گیم های اندروید میباشد و در این قسمت پرندگان ما برای جنگ و انتقام خود با خوک ستاره ی مرگ رو به رو میشوند و جنگی فضایی را به راه میاندازند شما در این بازی با گرافیک با و کیفیت اچ دی در هشتاد مرحله سرگرم کننده در چند سطح و تم هایی زیبا به رقابت و بازی میپردازید.


پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars HD - دانلود بازی جالب و زیبای اندروید
 



ادامه مطلب ...

  بازی فوتبال FiFa 12 که در نسخه آندروید خود تمام قدرت گرافیکی خود را قرار داده است تا بازی با حجمی بیش از 1.3 گیگابایتی را منتشر کند. فیفا 12 یکی از پر طرفدار ترین بازی های شرکت EA می باشد که هم اکنون از سایت یک موبایلقابل دانلود می باشد.

بازی منحصر به فردی که هرگز پیش از این برروی تلفن های همراه با این گرافیک منتشر نشده است.حال وقت آن شده است که از گرافیک و سی پی یو آندروید خود کمی استفاده کنید.تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آماده نبرد در میدان فوتبال با حریف خود شوید.شما می توانید کاپ انتخاب کنید و در یکی از این کاپ ها قهرمان شوید.
بازی فوتبال فیفا 12 برای آندروید - نسخه گرافیکی FiFa 12  Android Football game
 
برخی از ویژگی های بازی فیفا 12 آندروید :
دارا بودن مجوز برای 500 تیم فوتبالی
بیش از 1500 بازیکن
فوق ستاره هایی مانند : کاکا,وین رونی, جراردپییکه,کریم بنزما,و.....
قابلیت تنظیم بازی در روز یا شب و هوای بارانی یا افتابی یا برفی
پخش 360 درجه بازی بصورت کاملا واقعی
حرکت بازی بصورت محوری
و.........



ادامه مطلب ...

  پایان انچه که برای شما آغاز شده است. در مبارزه مدرن نسخه دوم شما باید در تکمیل کردن ماموریت خود در سرقت یکی از اثرهای ادبی و هنری بازی را جلو ببرید.مبارزه در جبهه های گوناگون دنیا از جمله : خاورمیانه,اروپا,آمریکا با استفاده از تجهیزات فوق مدرن که تجریه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.قابلیت دو نفره وچند نفره از دیگر امکانات این بازی اکشن است.شما اگر از گوشی های دارای سیستم عامل آندروید استفاده می کنید حتما این بازی نظر شما را به خود جلب میکند. ومی توانید برای مشاهده تصاویر محیط و ویئوی دموی  بازی و لینک دانلود و مشخصات نصب و آموزش نصب با ادامه مطلب همراه شوید.بازی Modern Combat 2: Black Pegasus HD v3.3.0 بصورت کرک شده و تست شده می باشد پس با خیالی راحت از دانلود لذت ببرید.

 
تجربه بازی اکشن اچ دی در آندروید Modern Combat 2: Black Pegasus HD v3.3.0
 



ادامه مطلب ...

  بازی Max Payne که بعد از یازده سال نسخه موبایل خود را برای آیفون ارائه کرده است حال نسخه آندروید این بازی فوق العاده گرافیکی و جذاب را برای گوشی های آندروید ارائه کرده است که در ادامه مطلب می توانید محیطی از بازی را مشاهده نمایید و با لینک مستقیم مانند همیشه بازی را دانلود کنید.


بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne َAndroid Game Hi graphic

بازی مکس پین داستان زندگی پلیسی در نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی‌فرجام، هنگام بازگشت به خانه‌اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده‌اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیرقانونی و پنهانی ادامه داده‌ است.در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و....



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها